کدخبر: ۷۹۳۴۰
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۶
چاپ

گزارش تصویری؛

مردم گچساران عزادار سیدالشهدای خدمت+ فیلم

آیین عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی، رییس‌جمهور شهید و هیأت همراه با حضور مردم و مسئولان در گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، مراسم عزاداری به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله گچساران برگزار شد.

فرماندار گچساران عصر امروز در این آیین گفت: حضور شما مردم برای مسئولین پیام دارد و این پیام این است که هرکسی خدمت صادقانه می‌کند مردم او را دوست دارند و یکی از دلایل محبوبیت رئیس‌جمهور نیز خدمت صادقانه ، بی‌ریا و خدمت بی چشم‌داشت بود.

دیهیمی خوب ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی در دل ملت بزرگ ایران جای داشتند و نتیجه اخلاص و ایمان و تعهدشان را گرفتند و به مقام شهادت نائل آمدند بنابراین این پاداش شهادت مختص انسان‌های با اخلاص و مردم‌دار و دلسوز است.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی بیش از چهار دهه در خدمت مردم بودند آن‌هم در عرصه‌های مختلف و ایشان پرتلاش بودند و در این مدت ریاست جمهوری به‌طور شبانه‌روز برای خدمت به مردم تلاش کردند، کسانی که خدمت بی‌ریا دارند و درواقع مردم‌دار و در بین مردم هستند شهادت نتیجه تلاش‌هایشان است و حق آیت‌الله رئیسی شهادت بود چون صادق و باایمان و متعهد بودند.

دیهیمی خوب تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرمایند که مؤمنین رستگار می‌شوند و این رستگاری هم به ارزش‌ها و باورهای انسان‌ها برمی‌گردد و آیت‌الله رئیسی اخلاص در عمل و رفتار داشتند، صادق الوعده بودن از ویژگی‌های دولت سیزدهم بود و آیت‌الله رئیسی به قول‌هایی که می‌دادند عمل می‌کردند و تحولات بسیاری را رقم زدند و این شهید والامقام در حین خدمتگزاری به آرزویش رسیدند.

وی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی انسان پاک دستی بودند و درزمانی که ریاست قوه قضائیه را بر عهده داشتند با فساد مبارزه کردند، مردم ایران مردمی قدرشناس و نجیب هستند، یکی از کوتاه‌ترین و بهترین راه‌های قرب به خداوند شهادت است و مردم‌داری سرلوحه کار انسان‌های بزرگ است.

فرماندار گچساران در پایان هم گفت: شهید آیت‌الله رئیسی یاور محرومان بودند و به بیانی سید محرومان و حامی مستضعفان بودند. رهبر انقلاب فرمودند که هیچ اختلالی در امورات کشور ایجاد نخواهد شد و ما ملتی بزرگ هستیم و مسئولان باید آرمان‌های این شهدا را موردتوجه قرار دهند و دنبال کنند، اگر مسئولان در انتخاب مسیر الهی درست انتخاب کنند درنهایت سعادتمند و رستگار خواهند بود.

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.