کدخبر: ۷۹۳۴۳
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۳
چاپ

امام‌جمعه گچساران در گفتگو با آفتاب گچساران:

شهید آیت‌الله رئیسی در قله خدمتگزاری به مردم بود

سید عنایت هاشمی منش، امام‌جمعه گچساران

امام‌جمعه گچساران گفت: همه مردم و مسئولان باید از شخصیت آیت‌الله رئیسی الگو بگیرند، چراکه ایشان تمام تلاش خود را شبانه‌روز برای عزتمندی و اقتدار نظام اسلامی معطوف ساخته بودند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عنایت هاشمی منش، امام‌جمعه گچساران در گفتگو با «آفتاب گچساران» ، درباره ابعاد مختلف شخصیتی رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گفت: آیت‌الله رئیسی شبانه‌روز در حال تلاش و خدمت به انقلاب و مردم بود و هیچ‌گاه از سفرهای طولانی و پیگیری‌های جدی و بی‌وقفه خسته نشد و این می‌تواند یک الگو برای همه به‌ویژه مدیران و مسئولان باشد.

وی با اشاره به اینکه مردمی و مردم‌داری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدیریتی و شخصیتی شهید آیت‌الله رئیسی بود، افزود: این شهید والامقام باروحیه جهادی فاصله میان حاکمان و مردم را تا حدود زیادی کم کرد که این ویژگی را هم در دغدغه مندی و حضور دائمی در بین مردم و هم از شخصیت و منش وی می‌توانیم مشاهده کنیم و این نکته بارز و پررنگ رئیس‌جمهور محبوب باید الگو و چراغ راه همه مسئولان و مدیران قرار بگیرد. 

امام‌جمعه گچساران بابیان اینکه ساده‌زیستی از دیگر ویژگی‌های بارز رئیس‌جمهور محبوب و مردمی بود، ادامه داد: دوری از تجملات هم در سیره و سلوک حکمرانی و هم در رفتار و شخصیت این روحانی مجاهد مشهود بود؛ ایشان خادم پرافتخار آستان حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام بودند و با تأسی به سیره ائمه معصومین علیهم‌السلام ساده‌زیستی را در ایام مدیریتی در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور رساندند.

حجت‌الاسلام هاشمی منش بابیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی در قله خدمتگزاری به مردم بود بیان کرد: ویژگی دیگری که نه‌فقط مدیران بلکه همه مردم باید از شخصیت آیت‌الله رئیسی الگو بگیرند، روحیه اطاعت‌پذیری و ولایتمداری است که وی خود را سرباز ولی‌فقیه جامعه می‌دانست و بدون هیچ‌گونه اظهار وجود و منیت به‌عنوان یک سرباز ذیل امر ولی جامعه قرار داشت و انجام‌وظیفه می‌کردند؛ ایشان تمام تلاش خود را شبانه‌روز برای عزتمندی و اقتدار نظام اسلامی معطوف ساخته بودند. 

امام‌جمعه گچساران در پایان هم گفت: همان‌طور که رهبری عزیز فرمودند که شهادت این مهاجر الی الله و همچنین وزیر انقلابی خللی در عزم جمهوری اسلامی دررسیدن به قله ندارد و به حول و قوه الهی این مسیر با تمام قدرت طی خواهد شد.

انتهای خبر/