کدخبر: ۷۹۳۴۹
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۵۸
چاپ

یدالله مرادی در گفتگو با آفتاب گچساران:

نسل‌های آینده به‌عظمت آیت‌الله رئیسی پی‌ خواهند برد

یدالله مرادی

تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: آیت‌الله رئیسی سه سال در آتش تهاجم مخالفان سوختند اما صبوری کردند و هیچ‌گاه هم‌زبان به گلایه باز نکردند و در ناجوانمردانه‌ترین حملات، اما ثابت‌قدم و راست‌قامت فقط برای مردم کارکردند.

یدالله مرادی تحلیل‌گر مسائل سیاسی در گفتگو با «آفتاب گچساران»، درباره ابعاد مختلف شخصیتی رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گفت: سید ابراهیم رئیسی همچون ابراهیم خلیل‌الله بر آتش قرار داده شد و نزدیک به سه سال هم در کوره یک آتش، سرافراز بیرون آمد. آیت‌الله رئیسی در میان جو رسانه‌ای داخل و خارج و در میان اتهامات ناجوانمردانه و بی‌شرفانه داخل و خارج موردتوجه ملت بزرگ ایران قرار گرفتند و به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شدند.

وی افزود: بنابراین در همان ابتدای مسیر ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی جنگی نابرابر در فضای رسانه‌ای علیه وی به وجود آمد و بی‌بصیرتانی لفظ کلاس ششمی دادند و نخواستند که توانایی‌های علمی، مدیریتی، بصیرتی و دانایی ایشان را ببیند؛ کسی که در سن 20 سالگی به مقام قضاوت می‌رسند و در همان موقع به معاونت دادستانی منصوب می‌شوند و 10 سال هم سازمان بازرسی کشور را عهده‌دار می‌شوند و بعد هم ریاست قوه قضاییه و تولیت آستان قدس رضوی را هم بر عهده می‌گیرند لذا نهایت بی‌انصافی بود که برخی‌ها بخواهند این چهره خدوم را نزد مردم بی‌رنگ کنند و حتی برخی هم می‌گفتند که با آیت‌الله رئیسی به بهشت هم نخواهند رفت.

مرادی تصریح کرد: اما آیت‌الله رئیسی محبوب مردم شدند و این ناشی از اخلاص، تلاش جهادی، مردم‌داری و ولایتمداری ایشان بود، پس وقتی انسان با این عمق وجودی صداقت و پاکی وارد عرصه کار جهادی می‌شود خداوند هم محبت و دوستی او را در دل‌های مردم قرار می‌دهد و عزت می‌بخشد بنابراین سه سال در آتش تهاجم مخالفان سوختند اما صبوری کردند و هیچ‌گاه هم‌زبان به گلایه باز نکردند و این مناعت طبع را می‌رساند.

تحلیل‌گر مسائل سیاسی در ادامه گفت: این موضوعات اوج ظرفیت انسانی آیت‌الله رئیسی را می‌رساند که در ناجوانمردانه‌ترین حملات، اما ثابت‌قدم و راست‌قامت فقط برای مردم کارکردند. روزی به شهید بهشتی این ایراد را می‌گرفتند که به شما اتهاماتی را می‌زنند و چرا شما از خودتان دفاع نمی‌کنید و ایشان در آن روز در مصاحبه‌ای گفتند که من به این نتیجه رسیدم که یا هرروز پاسخ این اتهامات را بدهم و از کار کردن غافل شوم یا باصداقت، پاکی و جدیت کارکنم چراکه خداوند خودش از من دفاع خواهد کرد و امروز نسخه دوم این جمله نیز شهید آیت‌الله رئیسی هستند.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی بی‌توجه به اتهامات و آتش نمرودیان فقط کار و تلاش کرد و پاداش عمل خالصانه‌شان را از خداوند هم گرفتند و کارنامه خادم بودن آیت‌الله رئیسی را امام رضا علیه‌السلام هم امضاء کردند و این عظمت و پاداش بی‌نظیر همان عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ است و این به‌واسطه تلاش و عمق وجودی شخصیت توانمند و بی‌نظیر آیت‌الله رئیسی بود.

مرادی در ادامه اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی بی‌منت خدمت کردند و برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نبودند. آیت‌الله رئیسی عرصه خدمت را بالیاقت و شایستگی کسب کردند و به‌نوعی بر ایشان عرضه شد و مثل برخی‌ها نبودند که برای کسب مقام انواع روش‌های ناجوانمردانه را به‌کارگیرند، تغییر کلام و چهره دهند، هزینه‌های وحشتناک ایجاد کنند و با کلمات افکار عمومی را فریب دهند تا به‌جایی برسند.

تحلیل‌گر مسائل سیاسی در پایان هم گفت: آیت‌الله رئیسی مسئولیت‌ها را با مقاومت، با اکراه و با اشک پذیرفتند که به میدان خدمت بیشتر ورود کنند و این شخصیت ماندگار تاریخ شد ماندگار ایران شد و نسل‌های بعد بیشتر به عظمت، شخصیت و شأن آیت‌الله رئیسی هم پی خواهند برد.

 

انتهای خبر/