کدخبر: ۷۹۳۶۱
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹
چاپ

وقتی همدلی همچنان ادامه دارد؛

تداوم رزمایش «کمک مومنانه» در گچساران+ تصاویر

مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه بسیج نفت و گاز گچساران با هدف حمایت از اقشار کم درآمد و نیازمند، با توزیع 1000بسته حمایتی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران»، علی اکبر خرمی، فرمانده بسیج نفت وگاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت:پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مومنانه، تاکنون پنج5هزار بسته معیشتی بسیج نفت و گاز گچساران بین نیازمندان توزیع شده است.

  وی افزود:بنابراین امروز هم به طور رسمی شاهد مرحله سوم از رزمایش کمک های مومنانه هستیم که توسط گروه جهادی امام خامنه ای بسیج نفت و گاز گچساران با توزیع 1000 بسته معیشتی دیگر در این شهرستان کلید خورد.

خرمی درادامه تصریح کرد:این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن،ماکارونی،رب گوجه فرنگی و حبوبات به ارزش هر بسته یک میلیون تومان است.انشاءالله در مراحل بعدی نیزتمامی نیازمندان و جامعه هدف شناسایی شده نیز تحت پوشش این بسته های حمایتی قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در این آیین ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان گفت: خون شهدا پشتوانه و سرمایه انقلاب اسلامی است، همانگونه که خون شهید سلیمانی باعت شد موج دیگری ازفعالیت ها و حرکت های جامعه اسلامی به سمت تعالی و مبارزه با استکبار جهانی شکل بگیرد و بدون تردید هم شهادت آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت منشا خیر و برکات بسیاری برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی خواهد شد.

غلامرضا کمالی افزود:خداوند در قرآن کریم می فرمایند که شهدا زنده اند و نزد پروردگاشان روزی داده می شوند.بنابراین وظیفه امروز ما سنگین تر است چرا که باید بدانیم که آنها جانشان را در راه خدمت به مردم نثار کردند که باید راهشان را به خوبی ادامه دهیم و در حوزه اقتصادی باید فعالیتی چند برابری رقم بزنیم.

وی  با تاکید بر اینکه باید زیربنای کارهای تولیدی را در کارهای فرهنگی جستجو کرد ادامه داد:باید جهادی و انقلابی در تمامی میدان ها حضور یابیم و کار کنیم و باانتخاب مسیر درست که همانا با تبعیت محض از فرامین رهبری انقلاب محقق می شود،محکم و استوار گام برداریم.لذا در کنار امر تولید که رسالت اصلی مان است از کارهای فرهنگی هم غافل نشده ایم و نسبت به محیط پیرامونی خودمان بی توجه نبوده و نیستیم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران اظهارکرد:باید بتوانیم دردوره مسئولیت مان با تعامل و تلاش مضاعف کارها را پیش ببریم اگرچه در انقلاب اسلامی هرکسی مسئولیت بالاتری دارد به تبع باید خدمت بیشتری به مردم داشته باشد و امروز ضروری است که برای امیدافرینی درجامعه تلاش بیشتری انجام دهیم.

وی افزود:امروز شاهد رزمایش کمک مومنانه به همت بسیج نفت و گاز  گچساران هستیم تعداد بسته های معیشتی نیز 1000بسته است که بعد از این مراسم بین نیازمندان شهرستان توزیع خواهند شد و این پیام را می رساند که مردم عزیز، ما با این هدیه کوچک در کنار شما هستیم.

کمالی گفت: در پایان از همه نهادها ،کارکنان شرکت نفت ودیگر افرادی که دراین زمینه یاری دادند تشکر و قدردانی می کنم.

گفتنی است رهبر انقلاب اسلامی همواره بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار نیازمند، تاکید کردند و در همین راستا طرح کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر اقتصادی و نیازمندان این شهرستان همچنان ادامه دارد.

 بر این اساس، تاکنون سه مرحله از کمک های مومنانه بسیج نفت وگاز گچساران به تعداد 6هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

تصاویر این آیین را شاهد باشید.