کدخبر: ۷۹۴۲۱
۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۳
چاپ

تاج گردون:

برخی‌ها ما را دلسوز جمهوری اسلامی نمی‌دانند/ رئیس‌جمهور باید قاطع باشد

تاجگردون

نماینده گچساران و باشت گفت: همه دلمان برای ایران می‌تپد، خیلی‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی به بنده رأی دادند و اما الآن در جریان مقابل هستند و اشکالی هم ندارد و همه باید به صحنه بیاییم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در اجتماع حامیان پزشکیان در گچساران گفت: این روزها ایران عزیزمان، ایرانی که قرن‌هاست که چه بسیار انسان‌های بزرگی به پایش جان ریختند و تا ابد نام ایران جاودان خواهند ماند و اما امروز افتخار داریم در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که می‌توانیم با حضور گرممان نام ایران را بر بلندای جهان حفظ کنیم.
غلامرضا تاج گردون افزود: امروز از حضور گرمتان تشکر می‌کنم درحالی‌که خدا کمک کرد و تقدیر ورق خورد که امروز در جمع شما مردم هستم و چهار سال دیگر آمد آنچه باید می‌بود، فقط چهار سال شهرمان را نگه داشتند که باید جبران کنیم و کارها را پیش ببریم.
وی ادامه داد: مردم ما تشخیص دادند تا بتوانیم پروژه‌های نفس‌گیر شهرمان را یک‌به‌یک رفع کنیم، شما دیدید که افرادی عقده‌های خودشان را به‌عنوان کاندیدای پوششی در مناظرات ریاست جمهوری نشان دادند. آن روزی که منتخب شما در مظلومیت تحجر گیرکرده بود این صدای رسای مسعود پزشکیان بود که گفت عادل باشید و به قانون تمکین کنید.
نماینده گچساران و باشت اظهار کرد: ما باهم این شهر را آباد خواهیم کرد، انتخابات ریاست جمهوری مصداق عینی حضور برای تعیین سرنوشتمان است و مردم با تمام نگرانی و ناراحتی که داشتند در انتخابات شرکت کردند و اما درصد قابل‌توجهی هم‌رأی ندادند. این روزها فرمايشات مقام معظم رهبری را در خصوص لزوم مشارکت حداکثری شنیدید و ما نگران از این هستیم که چرا بیش از ۶۰ درصد افراد جامعه‌ رأی ندادند.
تاج گردون گفت: برای استان، بنده و تمام مسئولین سنگین است که چرا مشارکت‌های بالای استانمان امروز به حدود ۴۵ درصد رسیده است، چرا باید این اتفاق بی افتد و مقام معظم رهبری فرمودند که آنانی که رأی ندادند را ضد نظام ندانید اما متأسفانه برخی‌ها امروز ما را آدم و دلسوز جمهوری اسلامی هم نمی‌دانند، ما می‌خواهیم ایرانی سرافراز داشته باشیم و بدون مردم این مهم میسر هم نمی‌شود.
وی افزود: خوشحال نباشید که در استان خوزستان رأی رقیب پزشکیان بیشتر است و نگران باشید چرا مشارکت آنجا پایین بوده است، خرسند نباشید اگر مشارکت پایین باشد و نگویید اگر مردم رأی دادند کارمان خراب است پس اگر مردم رأی دادند مشارکت بالا داشتند بسیار ارزشمند است.
نماینده گچساران و باشت اظهار کرد: خواست این ملت نه اصلاح‌طلبی و نه اصولگرایی است، پس اگر اصلاح‌طلبان به صحنه آمده‌اند برای ایران و وطنشان است به خاطر خون شهدا آمده‌اند و قدر بدانیم این آمدن‌ها را؛ اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی ضدیت نیست و تفکری برای کارآمدی و سربلندی کشور است.
تاج گردون تصریح کرد: همه دلمان برای ایران می‌تپد، خیلی‌ها در انتخابات مجلس به بنده رأی دادند و اما الآن در جبهه و جریان مقابل هستند و اشکالی هم ندارد و همه باید به صحنه بیاییم. صندوق یعنی مشارکت در سرنوشت خودتان و ما نتیجه قهر کردن و رأی ندادن را دیده‌ایم پس‌ازآن چیزی که به ضرر ماست فاصله نگیریم و مشارکت بالا داشته باشیم.
وی ادامه داد: امروز فردی پاک دست، فروتن و متواضع نامزد انتخابات است و رفیق ما از سرزمین آذربایجان هم دلسوزتر است که پشت برادرش را رها نکرد. مردم مناظرات را مشاهده کردند و دیدند چه اتفاقی افتاد پس نگویید شما دولت سوم هستید لذا نه جلیلی ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی است و نه پزشکیان ادامه‌دهنده دولت روحانی است و شک نکنید پزشکیان خوب کار خواهد کرد.
نماینده گچساران و باشت اظهار کرد: امروز هم اعلام می‌کنیم ما مسیرمان را برای ایران بهتر مشخص می‌کنیم و بهشتمان را خودمان به وجود می‌آوریم. فقر نتیجه تدبیر نادرست است و ما شفافیت و آینده زندگی‌مان را می‌خواهیم و مسئله دیگر اینکه بنده به‌عنوان کارشناس اقتصادی هنوز نمی‌فهمم چقدر نفت می‌فروشیم و پولش کجا می‌رود؟ امروز به قول خودشان دو میلیون بشکه نفت صادر می‌کنند و هرکسی هم می‌تواند حساب‌وکتاب کند که چه مقدار معادل ریالی باید وارد خزانه شود که شاهد این وضعیت نکبت‌بار نباشیم، اما کاسبان تحریم نمی‌گذارند.
وی افزود: مسعود پزشکیان یعنی دو مناظره آخر، از هیچ‌کسی هم ترس ندارد و اهل جنگ و جبهه بوده و خانواده شهید است. پس کسی که می‌خواهد بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند باید به پشتوانه رأی عامه مردم باشد رئیس‌جمهور باید قاطع باشد اگر می‌خواهید کشور مقتدری داشته باشید باید مشارکت بالا داشته باشید.
تاج گردون تصریح کرد: روز جمعه بنویسید مسعود پزشکیان و لا غیر، در مناظرات یک انسان پوششی به بنده توهین کرد اما پزشکیان به‌خوبی پاسخ دادند لذا مردم گچساران رفیق وکیلشان را می‌خواهند رئیس‌جمهور کنند و پایش هم می‌ایستند.
نماینده گچساران و باشت گفت: کجای دین، اصولگرایی و قانون؛ مردم را از خودشان دور می‌کند با آن‌هایی که تا دیروز کارشکنی می‌کردند باکار بیشتر پاسخ‌خواهیم داد. بعد از چهار سال بازگشتیم به همان‌جایی که باید می‌بودیم و چهار سال پیش گفتم حقمان را از همان‌جایی که گرفتند پس خواهیم گرفت. اگر می‌خواهیم به‌جای بنزین معمولی بنزین سوپر داشته باشید رأی به مسعود پزشکیان بدهید و لا غیر.
انتهای خبر/