شبکه بهداشت و درمان باشت 4 خانه بهداشت را از گچساران تحویل گرفت
رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت گفت: پس از بررسی و شناسایی نقاط زیر پوشش جغرافیایی شهرستان باشت، توانستیم چهار مرکز خانه بهداشت را از گچساران تحویل بگیریم.
به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،کریم رضایی عصر امروز در بازدید از خانه بهداشت منطقه خاناحمد اظهار کرد: چهار خانه بهداشت خاناحمد، سرتیبآباد، چمخون و غورک پس از سالها از شهرستان گچساران تحویل گرفته شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت با بیان اینکه این کار باید مدتها پیش انجام میگرفت، افزود: این چهار منطقه به لحاظ جغرافیایی در محدوده شهرستان باشت قرار دارد اما خانه بهداشتهای آن تحت نظر شهرستان گچساران بوده و هیچ امتیازی از آن به باشت تعلق نمیگرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: اگرچه شهرستان باشت تا پیش از استقلال کامل از گچساران زیر نظر آن بوده است لذا لازم بود پس از استقلال همه قسمتهای مستقل شده مورد حمایتهای شهرستانی قرار گیرند و در همین خصوص پس از بررسی و شناسایی نقاط زیر پوشش جغرافیایی شهرستان باشت این چهار مرکز را از گچساران تحویل گرفتیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: در این مراکز پس از تحویل از گچساران طرحهای دهگردشی و ویزیت رایگان انجام گرفت و از آن تاریخ کلیه حق و حقوق آنها به صورت مستقیم زیر پوشش باشت خواهد بود.
رضایی عنوان کرد: امر حمایت از این مراکز در آغاز تحویل گرفتن شروع شد و امیدواریم بهتر از پیش و با انجام اقدامات سازنده قدم در راه گسترش و پیشرفت این مراکز برداریم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت ادامه داد: بازرسی کارشناسان بهداشت و درمان شهرستان باشت از بدو تحویل آغاز و به طور مستمر نیز ادامه خواهد یافت.
وی با تقدیر از ارگانهای این شهرستان گفت: همه دستگاهها و نهادها شهرستان باشت تعامل و همکاری خوبی با شبکه بهداشت و درمان دارند.
رضایی ابراز داشت: اگرچه ما به عنوان متولیان بحث سلامت در جامعه هستیم اما سلامت و زنجیره عظیم بهداشت نیاز به همکاری، تعامل و اتحاد دارد که با فرهنگسازی و نهادینه کردن فرهنگ سالم زیستی در اجتماع تحقق مییابد.
انتهای پیام/م
نظرات
پربیننده ترین ها
- ■ جشن ازدواج زوج گچسارانی در تجمعات شبانه+ تصویر
- ■ پرچمداری گچسارانیها در میدان حماسه+ تصاویر
- ■ ۲ کشته در انحراف پژو پارس در گچساران
- ■ غوغای گچسارانیها در شب 88 وفاداری
- ■ 100 شب مقاومت بیوقفه در گچساران+ تصاویر
- ■ ۳ ماه حضور حماسی گچسارانیها در تجمعات
- ■ همصدایی مردم گچساران در ایستگاه 89
- ■ شور و حماسه گچسارانیها در شب ۹۷
- ■ شور و حماسه گچسارانیها در عشق به وطن
- ■ گچسارانیها امشب یکصدا ندای اللهاکبر سر دادند+ تصاویر
- ■ 3 ماه میدانداری گچسارانیها، برای ایران
- ■ موج 101 حضور گچسارانیها در تجمعات خیابانی
- ■ روایت خیابانهای گچساران پس از سیلی موشکی
- ■ 96 شب پایداری در «بام نفت ایران»+ تصاویر
- ■ حماسه وفاداری مردم گچساران در شب پنجم محرم
آخرین اخبار
- ♦ روایت دلدادگی حسینی در گچساران
- ♦ دستان مهربان نفت به یاری خانوادههای نیازمند آمد+ تصاویر
- ♦ شکوه عشق حسینی در شب هشتم محرم گچساران
- ♦ روایت شب همدلی و دلدادگی حسینی در گچساران
- ♦ بزرگداشت شهید «حاج علی فولادی وندا» در گچساران
- ♦ مقابله با گرانیها، مطالبه جدی مردم است
- ♦ یکصد و سیزدهمین حضور گچسارانیها در میدان+ تصاویر
- ♦ شور جوانان گچسارانی در عزاداری محرم + فیلم
- ♦ گچساران غرق در شور و شعور حسینی
- ♦ هیهات مناالذله، پیام شب ششم محرم در گچساران
- ♦ تداوم حماسه حضور در شبهای محرم گچساران
- ♦ تأکید بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
- ♦ حماسه وفاداری مردم گچساران در شب پنجم محرم
- ♦ اجتماع عاشورایی مردم گچساران به شب ۱۱۰ رسید+ فیلم
- ♦ گلایه از نبود امکانات اطفای حریق در کهگیلویهوبویراحمد