کدخبر: ۵۲۵۶۷
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۲
چاپ

دستگیری سه فروشنده مواد مخدر در گچساران

فرمانده انتظامی گچساران از شناسایی و دستگیری سه فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی کرم بازیان صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،به دستگیری سه فروشنده سابقه دارمواد مخدر در گچساران ،اشاره کرد و گفت: در بازرسی از این متهمان 156 گرم تریاک، 60 گرم ماری جوانا، 19 گرم شیشه و 12 گرم هرویین کشف و ضبط شد.


وی افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی شهرستان گچساران معرفی شدند.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.