کدخبر: ۷۸۹۱۶
۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰
چاپ

همایش انس و الفت وابستگان سپاه فتح در گچساران+تصاویر

همایش انس و الفت وابستگان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد باهدف پیوند و الفت بین خانواده معزز بازنشستگان سپاه، در محل حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، همایش انس و الفت وابستگان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و جمع کثیری از وابستگان سپاه فتح استان در محل حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج گچساران برگزار شد.

سرهنگ تازیک، معاون سیاسی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در اقدامی وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه را  مورد هدف قرارداد و هزاران زن و کودک بی‌دفاع را به خاک و خون کشید که بدون شک این جنایت‌ها با چراغ سبز آمریکا و ایادی استکبار در منطقه انجام می‌شود.

وی افزود: متأسفانه سازمان ملل و دیگر مجامع مدعی حقوق بشر در مقابل جنایت‌های بی‌شمار این رژیم کودک کش همچنان سکوت مرگباری دارند که به‌وضوح نشان می‌‌دهد اهداف این سازمان‌ها در راستای برنامه‌های نظام استکباری پیش می‌رود.

معاون سیاسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بنابراین همه این حوادث نشان‌دهنده قدرت و مقاومت ملت بزرگ فلسطین است که در عملیات طوفان الاقصی رژیم اشغالگر قدس را در عرصه اطلاعاتی و امنیتی شکست دادند و آن‌ها را تحقیر کردند.

تازیک در ادامه تصریح کرد: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی به جهت سرپوش گذاشتن بر روی شکست خود در عملیات طوفان الاقصی و همچنین وادار کردن مردم فلسطین به کوچ اجباری است که این آرزو را به گور خواهند برد چراکه طبق وعده الهی پیروزی نهایی با جبهه حق است.

سردار محمد ارشادی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این همایش هم گفت: حفظ تمامیت ارضی کشورمان در دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و شما رزمندگان و وابستگان گران‌قدر سپاه در دوران دفاع مقدس با بذل جان و مال خویش از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردید و در این راه ثابت‌قدم ماندید.

وی افزود: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان این مرزوبوم است و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بدون روحیه شهادت‌طلبی تحقق پیدا نمی‌کرد. امروز ایران اسلامی در امنیت پایدار قرارگرفته و این امنیت با تلاش‌ها، رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام به وجود آمده است.

فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: باید توجه کرد که امروز دشمن سخت‌تر و خطرناک‌تر وارد میدان کارزار شده و با جنگ ترکیبی به میدان آمده است که باید بیش‌ازپیش هوشیار بود و با بصیرت عمل کرد.

سرهنگ سید زریر صالحی، مدیر کانون و امور وابستگان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین هم گفت: وابستگان و رزمندگان دفاع مقدس این شهرستان رزمندگانی بودند که از هسته‌های اولیه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: این رزمندگان صحنه‌های گذشته انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران را با گوشت و استخوان خود لمس کردند و هنوز هم از ظرفیت آن‌ها درصحنه‌های مختلف و مأموریت‌های مختلف سپاه و بسیج استفاده می‌شود، زیرا از دیدگاه آن‌ها پاسداری حدومرز ندارد و درازای جهاد خودشان چیزی را هم طلب نمی‌کنند.

گفتنی است همایش انس و الفت وابستگان (بازنشستگان) سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور وابستگان شهرستان‌های گچساران و باشت به مدت دو روز در حسینیه ثارالله کانون جوان بسیج گچساران برگزار شد.

 

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.