کدخبر: ۷۹۳۶۰
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۴
چاپ

رقابت‌های فوتسال پایگاه‌های صنعت نفت؛

قهرمان «جام ولایت» بسیج گچساران مشخص شد+ تصاویر

مسابقات فوتسال جام ولایت پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت بسیج نفت و گاز گچساران، گرامیداشت فتح خرمشهر با قهرمانی تیم پایگاه مقاومت بسیج جعفر طیار به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، در شب پایانی این رقابتها و در بازی فینال تیم های پایگاه مقاومت بسیج جعفر طیار و آیت الله بروجردی به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و حساس با نتیجه 5 بر 1 به سود تیم جعفر طیار به پایان رسید.

در دیدار فینال که در حضور تعداد زیادی از تماشاگران در سالن آزادی شرکت نفت وگاز گچساران برگزار شدف دو تیم در یک رقابت نفس گیر تا لحظه پایانی دست از تلاش برنداشتند تا در پایان این بازی مهیج تیم جعفر طیار با غلبه بر تیم آیت الله بروجردی به عنوان قهرمان این مسابقات شناخته شد.

همچنین در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات تیم پایگاه مقاومت فتح با نتیجه 5 بر 4 مقابل تیم حبیب بن مظاهر به عنوان سومی دست یافت.

مسابقات رده بالای 45سال هم با قهرمانی تیم پایگاه حبیب بن مظاهر(یاسر) و نایب قهرمانی آیت الله بروجردی(بلال) به پایان رسید.

این دوره از مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و همه تیم ها شرکت کننده با آمادگی و توان بدنی خوبی در این دوره به رقابت پرداختند.

در پایان رقابت های فوتسال جام ولایت بسیج نفت و گاز گچساران با حضور امام جمعه گچساران ، جانشین سپاه ناحیه گچساران، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران و برخی روسای ادارات این شرکت؛ از نفرات و تیم های برتر این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

همچنین با همکاری اداره حراست نفت و گاز گچساران ، امور ورزش نفت ، هیئت فوتبال شهرستان ،مسئولان برگزاری و بسیجیان ، نظم و هماهنگی خوبی در انجام این رقابتها که به طول یک ماه به طول انجامید، به وجود آورده شد تا در کنار تماشاگران و سایر متولیان امر فضای خوبی در محل برگزاری این دوره از رقابت ها حکمفرما باشد.

تصاویری از این مسابقات مشاهده کنید.