کدخبر: ۷۹۳۷۸
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۱
چاپ

امام‌جمعه موقت گچساران درگفتگو با آفتاب گچساران:

نامزد‌های انتخاباتی شهیدرئیسی را الگوی خود قرار دهند

حجت الاسلام صفایی امام جمعه موقت گچساران

امام‌جمعه موقت گچساران گفت: قدرت مدیریتی آیت‌الله رئیسی و شخصیت ایشان الگو و نمونه‌ کامل برای مسئولانی است که می‌خواهند در سطح کلان مملکت خدمت کنند تا مسیر پیشرفت کشور بیش‌ازپیش ادامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا صفایی، امام‌جمعه موقت گچساران در گفتگو با«آفتاب گچساران»، با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم مردم در سی‌وپنجمین سالگرد عروج حضرت امام خمینی (ره) گفت: رهبر معظم انقلاب در این مراسم به پیش‌بینی درست امام (ره) درباره آینده فلسطین پرداخته و فرمودند که پیش‌بینی ۵۰ سال قبل امام راحل درباره فلسطین، به‌تدریج در حال محقق شدن است و عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را در مسیر اضمحلال قرار داده است.

وی افزود: بنابراین عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان جبهه مقاومت یک ضربه تعیین‌کننده به اسرائیل بوده است درحالی‌که ستون‌های اصلی این رژیم کودک کش را به لرزه درآورده و طعم واقعی شکست را به این رژیم منحوس نیز تحمیل کرد. البته به همین دلیل است که قدرت‌های غربی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار برای نجات رژیم صهیونیستی به تکاپو افتاده‌اند.

امام‌جمعه موقت گچساران در ادامه اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت موجب شده تا این رژیم اشغالگر روزبه‌روز به ورطه افول و نابودی نزدیک‌تر شود و از سوی دیگر عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی شکاف بزرگی میان سران این رژیم و سایر هم‌پیمانانش ایجاد کرده است که نابودی آن‌ها در آینده‌ای نزدیک هم دور از ذهن نخواهد بود.

حجت‌الاسلام صفایی بابیان اینکه طوفان الاقصی افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را باطل کرد. گفت: طوفان الاقصی نتیجه سال‌ها اشغال گری، جنایت، نقض حقوق بشر و همچنین ناکارآمدی سازمان‌های بین‌المللی در محکومیت قاطع رژیم کودک کش بود و نکته مهم‌تر اینکه امروز کشورها و جوامع آزادی‌خواه جهان با تظاهرات ضد صهیونیستی حمایت و دفاع همه‌جانبه‌ای را از مردم مظلوم فلسطین در سراسر جهان اعلام داشته‌اند.

 وی در ادامه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بخش دوم سخنانشان به حادثه شهادت جان‌گداز رئیس‌جمهور و همراهان ایشان پرداختند و هر یک از همراهان رئیس‌جمهور را دارای شخصیت‌های ارزشمندی برشمردند؛ بنابراین اخلاص، ولایتمداری، مردم‌داری و ساده زیستی از ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود و شهید رئیسی تا آخرین لحظه هم در میان مردم بودند و درراه خدمت به مردم به مقام شهادت نائل آمدند.

امام‌جمعه موقت گچساران در ادامه سیره و مشی آیت‌الله رئیسی را الگویی ارزشمند برای مسئولان نظام برشمرد و افزود: شهید آیت‌الله رئیسی با خدمت صادقانه به مردم دنبال کسب رضای خداوند بودند و این خیلی ارزشمند است که شخصیتی در تراز ریاست جمهوری همواره برای خدمت به مردم به‌طور شبانه‌روز در تلاش باشد و در این راه هم به شهادت برسند.

حجت‌الاسلام صفایی تصریح کرد: امروز نظام اسلامی برای رفع مشکلات و عبور از چالش‌ها به سبک مدیریتی و خط‌مشی شهید آیت‌الله رئیسی نیاز دارد لذا مسئولان هم شیوه شهید رئیسی را سرلوحه کار خود قرار دهند و هم در این مسیر حرکت کنند. نکته دیگری که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند این بود که شهید رئیسی در دیپلماسی خارجی هم بسیار موفق عمل کردند و حضور مسئولان عالی‌رتبه بیش از 64 کشور جهان در مراسم تشییع شهدای خدمت نشان داد که جایگاه جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزها هم تقویت‌شده است.

امام‌جمعه موقت گچساران در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در این مراسم که حماسه انتخابات را مکمل حماسه مردم در بدرقه شهیدان خواندند، اظهار کرد: رهبر انقلاب در این مراسم فرمودند که ایران اسلامی برای حفظ منافع و تثبیت عمق راهبردی خود و همچنین برای اینکه بتواند حفره‌های اقتصادی و فرهنگی را پر کند، به رئیس‌جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب احتیاج دارد.

وی افزود: بنابراین قدرت مدیریتی آیت‌الله رئیسی و شخصیت ایشان الگو و نمونه‌ کاملی برای شخصیت‌هایی است که می‌خواهند در سطح کلان مملکت خدمت کنند و لذا رئیس‌جمهور آینده کشورمان باید ادامه‌دهنده راه سیدالشهدای خدمت باشد تا مسیر پیشرفت کشور بیش‌ازپیش ادامه داشته باشد.

 

انتهای خبر/