کدخبر: ۸۰۸۶۷
۰۲ فروردین ۱۴۰۵ ساعت ۲۰:۳۰
چاپ

فیلم؛

مردم گچساران: در میدان هستیم تا پیروزی

شهروندان گچسارانی می گویند:در میدان نبرد، وساطت بی‌معناست و آتش‌بس خیانت به خون شهیدان است. ما توقف را نمی‌شناسیم؛ ما فقط یک شعار داریم: جنگ، جنگ تا پیروزی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، شهروندان گچسارانی می گویند:این‌بار هم پیروزی با ملت ایران خواهد بود وتا روز پیروزی، خیابان‌ها را خالی نمی‌کنیم.