کدخبر: ۸۰۸۶۸
۰۳ فروردین ۱۴۰۵ ساعت ۰۱:۲۶
چاپ

سپاهی نقطه‌زن، تل‌آویو رو باز بزن؛

گچسارانی‌ها در خیابان‌ پاسخ ترامپ را دادند+ تصاویر

مردم گچساران با حضور گسترده و پرشور در خیابان‌ها، در بیست‌ودومین شب تجمعات مردمی، بار دیگر با نمایش وحدت و اقتدار، پاسخی صریح به مواضع خصمانه دونالد ترامپ دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، در ادامه سلسله تجمعات شبانه مردمی، شهر گچساران در بیست‌ودومین شب از «چله احیای انقلاب» شاهد حضور پرشور و معنادار اقشار مختلف مردم در خیابان‌ها بود؛ حضوری که با شعارهای حماسی و انقلابی همراه شد و جلوه‌ای از همبستگی ملی را به نمایش گذاشت.

شرکت‌کنندگان در این اجتماع شبانه با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و سر دادن شعارهایی در حمایت از آرمان‌های انقلاب، بر ایستادگی خود در برابر دشمنان تأکید کردند. در این تجمع، مردم گچساران با اشاره به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، این مواضع را محکوم کرده و با شعارهای کوبنده، پاسخ قاطعی به آن دادند.

این حضور گسترده، که از آن به‌عنوان «جهاد خیابان» یاد می‌شود، نشان‌دهنده عزم جدی مردم برای تداوم مسیر انقلاب و دفاع از ارزش‌های ملی و دینی است.

گفتنی است، تجمعات شبانه گچسارانی‌ها طی شب‌های گذشته به‌صورت مستمر برگزار شده و هر شب با استقبال گسترده‌تر مردم همراه بوده است.

تصاویر را مشاهده کنید.