کدخبر: ۸۰۸۷۴
۰۴ فروردین ۱۴۰۵ ساعت ۱۸:۳۸
چاپ

فیلم؛

لشکرکشی شبانه گچسارانی‌ها در حماسه بیست‌وسوم

گچسارانی ها برای بیست و سومین شب متوالی با حضور در خیابان‌ها ضمن محکومیت اقدامات دشمن آمریکایی صهیونی با رهبر معظم انقلاب اسلامی بیعت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، مردم گچساران در شب بیست‌وسوم احیای چله انقلاب با نوای حماسی «مرتضی باب» فریاد اتحاد سر دادند و همه هموطنان ایرانی را به مقابله با دشمن شیطان صفت دعوت کردند.