کدخبر: ۸۰۸۸۳
۰۸ فروردین ۱۴۰۵ ساعت ۰۰:۲۷
چاپ

گزارش تصویری؛

گچساران یکصدا، «مرگ بر آمریکا»

مردم گچساران امشب نیز همانند شب‌های قبل به خیابان‌ها آمدند و «فریاد مرگ بر آمریکا» را به گوش همگان رساندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، بیست و هفت روز از تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک مقدس کشورمان می‌گذرد و مردم غیرتمند گچساران، هر شب‌ با حضور پرشور خود در خیابان‌ها از کیان ایران و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

تصاویر تکمیلی: