کدخبر: ۸۰۸۹۶
۱۲ فروردین ۱۴۰۵ ساعت ۰۰:۳۷
چاپ

سی‌ویکمین موج تجمعات شبانه؛

گچسارانی‌ها باز هم به میدان آمدند+ تصاویر

مردم ولایتمدار گچساران همچنان در کف خیابان به جمهوری اسلامی ایران «آری» می‌گوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، مردم گچساران همراه با سایر شهرهای کشورمان برای تجدید بیعت با رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از نیروهای مسلح کشورمان به خیابان‌ها آمدند.

تصاویر را مشاهده کنید.