کدخبر: ۸۰۹۰۱
۱۳ فروردین ۱۴۰۵ ساعت ۰۲:۳۰
چاپ

استمرار حضور مردمی؛

خروش شبانه گچسارانی ها در شب سی‌ودوم+ تصاویر

سی‌ودومین شب از حضور میدانی مردم گچساران در حالی آغاز شد که این موج مردمی از نخستین روزهای تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی شکل گرفته و همچنان با قوت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، مردم غیور گچساران باحضور حماسه‌آفرین خودشان برای سی‌ودومین شب متوالی در میادین‌ وخیابان‌های اصلی شهر، برای محکومیت اقدامات آمریکایی صهیونی و همچنین حمایت قاطع از نیرو‌های مسلح و تجدید بیعت با رهبر انقلاب حضور پیدا کردند.