کدخبر: ۸۰۹۰۲
۱۳ فروردین ۱۴۰۵ ساعت ۱۳:۴۰
چاپ

فیلم؛

پدافند گچسارانی‌ها در کف خیابان به شب سی‌و‌دوم رسید

مردم ولایتمدار گچساران با حضور در خیابان‌ها و میادین پیام ایستادگی و مقاومت پای وطن را به دشمنان مخابره کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، سی‌ودومین شب از حضور میدانی مردم گچساران در حالی آغاز شد که این موج مردمی از نخستین روزهای تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی شکل گرفته و همچنان با قوت ادامه دارد.