کدخبر: ۸۰۹۱۰
۱۵ فروردین ۱۴۰۵ ساعت ۱۳:۳۴
چاپ

فیلم؛

گچسارانی‌ها همچنان در میدان دفاع از کشور

مردم با غیرت گچساران در سی‌و چهارمین شب اجتماعات شبانه با حضور گسترده خود از تمامی اقشار جامعه در میدان حضرت امام(ره) گرد‌هم آمدند و با حمایت از رزمندگان اسلام خواستار انتقام خون شهیدان و امام شهیدشان شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، گچسارانی‌ها امشب هم پرشورتر در میدان حضرت امام (ره) این شهر با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حماسه آفریدند.