کدخبر: ۸۰۹۱۱
۱۵ فروردین ۱۴۰۵ ساعت ۱۸:۴۸
چاپ

برای شخم زدن اسرائیل؛

لشکر تراکتورها در بام نفت ایران به حرکت درآمد+ تصاویر

کاروان باشکوه تراکتوری کشاورزان گچسارانی با حضوری پرشور و حماسی، در اقدامی نمادین و معنادار، حمایت قاطع خود را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده و بار دیگر روحیه انقلابی و استکبارستیز مردم این دیار را به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، کشاورزان شهرستان گچساران با برپایی کاروانی گسترده از تراکتورها، صحنه‌ای کم‌نظیر از همبستگی، بصیرت و پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی را خلق کردند. این کاروان که با شعارهای حماسی و ضد استکباری همراه بود، به نمادی از عزم راسخ مردم در حمایت از جبهه مقاومت و مقابله با رژیم صهیونیستی تبدیل شد.

کشاورزان گچسارانی در این حرکت نمادین، با به حرکت درآوردن «لشکر تراکتورها» در بام نفت ایران، پیام روشنی از بیعت با رهبر سوم انقلاب و آمادگی و همراهی خود با دلاورمردان نیروهای مسلح، به‌ویژه رزمندگان هوافضای جمهوری اسلامی ایران، مخابره کردند. این حضور پرشور، جلوه‌ای از پیوند عمیق مردم با آرمان‌های ولایت و انقلاب اسلامی بود.

این کاروان تراکتوری، علاوه بر نمایش اقتدار مردمی، یادآور نقش‌آفرینی تاریخی کشاورزان و عشایر گچساران در دوران دفاع مقدس نیز بود؛ آنجا که ۴۴ دستگاه تراکتور از مناطق روستایی و عشایری گچساران به دستور حاج علی فضلی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مرحوم حجت الاسلام متقی کاشانی امام جمعه فقید گچساران برای پشتیبانی از عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، به منطقه رملی فکه اعزام شدند.

حرکت امروز کشاورزان، بازخوانی همان روحیه ایثار و مقاومت در شرایط کنونی است؛ روحیه‌ای که نشان می‌دهد مردم این سرزمین همچنان در صحنه حضور دارند و در برابر هرگونه تهدید و تجاوز آمریکایی صیهونی در کنار نظام و نیروهای مسلح ایستاده‌اند.

تصاویر تکمیلی: