کدخبر: ۸۰۹۲۰
۱۹ فروردین ۱۴۰۵ ساعت ۰۱:۴۳
چاپ

موج سی‌وهشتم در بام نفت ایران؛

تودهنی مردم گچساران به ترامپ+ تصاویر

در سی و هشتمین شب از راهپیمایی مستمر مردم گچساران، شهروندان با استواری و همبستگی همچنان در میدان حضور دارند و بار دیگر عزم راسخ خود را برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، مردم ولایتمدار گچساران در سی‌وهشتمین «قرار شبانه» با حضوری پرشور، بار دیگر صحنه‌ای از وحدت و ایستادگی را به نمایش گذاشتند؛ حضوری که نشان می‌دهد این ملت در برابر تهدیدها نه‌تنها عقب‌نشینی نمی‌کند، بلکه هر بار پرصلابت‌تر از گذشته به میدان می‌آید.