کدخبر: ۸۰۹۲۶
۲۷ فروردین ۱۴۰۵ ساعت ۰۰:۵۲
چاپ

گچسارانی‌ها همچنان در خیابان هستند؛

فریاد ادامه مقاومت از دیار بام نفت ایران+ تصاویر

مردم ولایت‌مدار و بصیر گچساران در چهل و ششمین شب متوالی، با حضور حماسی در خیابان‌های این شهر، بر ادامه مسیر مقاومت و حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، مردم گچساران با حضوری حماسی، ضمن قدردانی از رزمندگان اسلام، شعار «هیهات منا الذلة» سر دادند و بار دیگر بر پیمان خود با آرمان‌های امام راحل، رهبر شهید و رهبر معظم انقلاب تأکید کردند.