کدخبر: ۸۰۹۴۵
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ ساعت ۱۹:۴۸
چاپ

حماسه وحدت در بام نفت ایران؛

رژه خودرویی گچسارانی‌ها در حمایت از نیروهای مسلح

مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان گچساران با برگزاری رژه‌ خودرویی از میدان شهید امیدبخش تا میدان نرگسی و گلزار مطهر شهدا، بار دیگر حمایت قاطع خود از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های انقلاب را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بصیر و همیشه در صحنه گچساران با حضوری پرشور، صحنه‌ای از همبستگی، اقتدار و وفاداری به انقلاب را به تصویر کشیدند. این رژه خودرویی که از میدان شهید امیدبخش آغاز شد، با عبور از مسیرهای اصلی شهر و رسیدن به میدان نرگسی، در نهایت با حضور در گلزار مطهر شهدا به اوج معنویت و حماسه رسید.

شرکت‌کنندگان در این حرکت مردمی، با سر دادن شعارهای انقلابی و حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران، ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر پایبندی خود به آرمان‌های والای نظام و آمادگی برای دفاع از میهن تأکید کردند.

مردم گچساران در این آیین باشکوه نشان دادند که قدردان مجاهدت‌ها و فداکاری‌های نیروهای مسلح هستند و در مسیر پاسداری از استقلال، امنیت و عزت ایران اسلامی، استوار و ثابت‌قدم باقی خواهند ماند.

این حضور گسترده، جلوه‌ای از وحدت ملی و روحیه ایثار و مقاومت مردمی بود که پیام روشنی به دشمنان انقلاب مخابره کرد؛ اینکه ملت ایران در هر شرایطی، میدان را خالی نخواهد کرد و تا پای جان در دفاع از وطن ایستاده است.

تصاویر را مشاهده کنید.