کدخبر: ۸۰۹۵۴
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ ساعت ۰۰:۲۷
چاپ

گزارش تصویری؛

بعثت گچسارانی‌ها در خیابان ۵۶ روزه شد

مردم گچساران برای پنجاه و ششمین شب متوالی با حضور در خیابان‌ها، لبیک گویان پای آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ،مردم گچساران در موج پنجاه و ششم شب‌های اقتدار با حضور در میدان حضرت امام(ره) با آرمان‌های  شهدا ، انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب تجدید بیعت کردند.