کدخبر: ۸۰۹۶۹
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ ساعت ۰۲:۴۹
چاپ

فیلم؛

گچساران همچنان در میدان حمایت از اقتدار ملی

بیش از 60 روز از مبارزه حق علیه باطل می‌گذرد. اما مردم گچساران همچنان با سلحشوری، مقاومت و غیرت در خیابان‌های این شهر صف کشیده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، تجمع‌کنندگان گچسارانی در شب شصت و یکم حماسه، ضمن اعلام همبستگی دوباره با نیروهای مسلح، بر ضرورت حفظ حضور میدانی به عنوان رمز پیروزی تاکید کردند.