کدخبر: ۸۰۹۸۰
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ ساعت ۰۰:۵۸
چاپ

تجدید میثاق گچسارانی‌ها با مدافعان امنیت؛

65 شب پایداری در «بام نفت ایران»+ تصاویر

مردم ولایتمدار گچساران در شصت‌وپنجُمین شب پیاپی از تجمعات خود، با حضوری پرشور بر لزوم حفظ سنگر خیابان و حمایت قاطع از نیروهای مسلح تأکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ،  ۶۵ شب است که یک مسئله مهم مردم گچساران را در خیابان نگه داشته؛ عشق به ایران و هر شب، این عشق تازه‌تر از شب قبل. گویا وطن برای این مردم، نه یک مفهوم که یک نفس است؛ نفسی که تا هست، خیابان خالی نمی‌شود.