کدخبر: ۸۰۹۸۱
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ ساعت ۱۲:۰۸
چاپ

با حضور مسئولان برگزار شد؛

همایش نکوداشت «مقام معلم» در گچساران+ تصاویر

همایش بزرگداشت مقام شامخ معلم در گچساران با شکوه خاصی برگزار شد و با حضور گسترده مسئولان استانی، شهرستانی، فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده‌های معظم شهدا همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، در این همایش، از روسای سابق آموزش و پرورش گچساران و همچنین معلمان نمونه و مقام آور شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایای ویژه نیز تقدیر به عمل آمد.

همایش با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و حماسی، حضور پرشور دانش‌آموزان و خانواده‌ها، حال‌و‌هوایی خاص همراه داشت و به محفلی برای همدلی و ارج‌نهادن به مقام معلم تبدیل شد.

این همایش در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی آموزش و پرورش گچساران (سالن فردوسی) برگزار شد و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و حماسی از جمله سرود، کلیپ، حماسه آرش کمانگیر  و ... فضای خاصی به خود گرفت.

مرضیه قنواتیان، رئیس آموزش و پرورش گچساران، در این همایش دقایقی به سخنرانی پرداخت. وی در ابتدای سخنان خود با خیرمقدم صمیمانه به حاضرین، اهمیت و جایگاه معلمان را در تربیت نسل آینده و نقش بی‌بدیل آن‌ها در شکل‌دهی به جامعه برجسته کرد.

قنواتیان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات معلمان، تأکید کرد: معلم نه تنها به انتقال دانش می‌پردازد، بلکه با اخلاق، مهارت‌های اجتماعی و تربیتی خود، در رشد همه‌جانبه دانش‌آموزان نقش‌آفرین است؛ بنابراین توجه ویژه به معلمان و ارتقای منزلت حرفه‌ای آن‌ها، سرمایه‌گذاری مؤثری برای آینده کشور به شمار می‌رود.

رئیس آموزش و پرورش گچساران از همه همکاران فرهنگی دعوت کرد تا با همدلی و تلاش مستمر، مسیر تربیت نسلی توانمند و متعهد را هموار سازند و یاد و خاطره معلمان پیشکسوت را ارج نهند.

تصاویر را مشاهده کنید.