کدخبر: ۸۱۰۱۶
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ ساعت ۰۲:۰۵
چاپ

فیلم؛

گچسارانی‌ها همچنان در میدان

در این شب‌ها، خیابان‌ها و میادین مرکزی گچساران به کانون تجلی غیرت ملی تبدیل‌شده و اقشار مختلف مردم با حضور بی‌امان خود، وحشتی عمیق بر اندام دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم انداخته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، گچسارانی‌ها در این تجمعات خودجوش، درحالی‌که تصاویر رهبر معظم انقلاب و پرچم‌های سه رنگ ایران را به نشانه اقتدار در دست داشتند، با طنین شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، بر پیوند ناگسستنی خود با آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید کردند.