کدخبر: ۸۱۰۲۰
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ ساعت ۰۱:۰۷
چاپ

گزارش تصویری؛

میدان‌داری گچسارانی‌ها در هفتاد و ششمین شب حضور

امشب هم خیابان‌های مرکزی گچساران شاهد حضور گسترده و پرشور مردم بود؛ حضوری که باگذشت 76 روز از آغاز جنگ تحمیلی، با انسجام و روحیه‌ای قوی‌تر تداوم‌یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، در این تجمعات، مردم گچساران با سردادن شعارهای هماهنگ در حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت و محکومیت اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی، بر استمرار مسیر مقاومت، خون‌خواهی شهدای جنگ رمضان و وفاداری به رهبری انقلاب اسلامی تأکید کردند.