کدخبر: ۸۱۰۳۵
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ ساعت ۰۹:۰۹
چاپ

فیلم؛

دلیرمردان عشایر گچساران با «برنو» به میدان آمدند

در این شب‌ها، خیابان‌ها و میدان‌ها مرکزی گچساران به کانون تجلی غیرت ملی تبدیل‌شده و اقشار مختلف مردم با حضور بی‌امان خود، وحشتی عمیق بر اندام دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم انداخته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، خیابان‌های گچساران بار دیگر صحنه حضور گسترده و پرشور مردم است؛ حضوری که باگذشت 80 روز از آغاز جنگ تحمیلی، نه‌تنها کمرنگ نشده بلکه با انسجامی بیشتر و روحیه‌ای استوارتر ادامه یافته است.