کدخبر: ۸۱۰۷۱
۰۹ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۰۱:۳۲
چاپ

گزارش تصویری؛

۳ ماه حضور حماسی گچسارانی‌ها در تجمعات

مردم گچساران در نودمین شب حماسه نیز به تبعیت از رهبر انقلاب به خیابان‌ها آمدند تا آمادگی خود را در برابر تمام نقشه‌های دشمن اعلام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، مردم گچساران در ادامه تجمعات سراسری، طی سه ماه گذشته با حضور مستمر در میدان وحدت این شهر، با بغضی آمیخته به خشم نسبت به شهادت رهبر شهید، شعارهای ضدآمریکایی و ضد صهیونیستی سر داده و بر ادامه مسیر مقاومت و خونخواهی تأکید کردند.