کدخبر: ۸۱۰۷۳
۰۹ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۲۰:۳۷
چاپ

فیلم؛

حماسه‌سازی گچسارانی‌ها در خیابان به نودمین شب رسید

مردم گچساران باگذشت 90 شب، همچنان خیابان‌ها را محکم حفظ کرده‌اند و آماده دفاع از ایران هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، مردم گچساران در نودمین شب قیام ضمن محکومیت جنایات آمریکا و اسرائیل تأکید کردند که در هر شرایطی پای‌کار وطن و خون‌خواه شهدای مظلوم جنگ رمضان هستند.