کدخبر: ۸۱۰۷۴
۱۰ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۰۰:۴۲
چاپ

گزارش تصویری؛

3 ماه میدان‌داری گچسارانی‌ها، برای ایران

شامگاه ۹ خرداد، خیابان‌های مرکزی گچساران بازهم شاهد حضور گسترده و پرشور مردم بود؛ حضوری که باگذشت ۹۱ روز از آغاز جنگ تحمیلی سوم، با انسجام و روحیه‌ای قوی‌تر تداوم‌یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، در این تجمعات، مردم گچساران با سردادن شعارهای هماهنگ در حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت و محکومیت اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی، بر استمرار مسیر مقاومت، خون‌خواهی شهدای جنگ رمضان و وفاداری به رهبری انقلاب اسلامی تأکید کردند.