کدخبر: ۸۱۰۸۴
۱۲ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۲۰:۲۴
چاپ

هفته بیست ‌و هفتم لیگ آزادگان؛

توقف نفت و گاز گچساران در خانه / تقسیم امتیازات با بعثت کرمانشاه

فوتبال نفت و گاز گچساران

تیم نفت و گاز گچساران در هفته بیست‌ و هفتم رقابت‌های لیگ آزادگان، در حالی که برای فاصله گرفتن از منطقه پایین جدول به کسب سه امتیاز خانگی نیاز مبرمی داشت، مقابل بعثت کرمانشاه متوقف شد تا دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست ‌و هفتم لیگ فوتبال دسته اول کشور، تیم نفت و گاز گچساران شامگاه امروز در ورزشگاه شهدای نفت میزبان بعثت کرمانشاه بود؛ دیداری حساس که برای هر دو تیم با توجه به شرایط جدول از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.

شاگردان محمود فکری که پیش از آغاز این مسابقه با ۳۰ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار داشتند، برای ادامه روند صعودی و فاصله گرفتن از نیمه پایین جدول به دنبال ثبت سومین پیروزی متوالی بودند، اما تلاش‌های این تیم در باز کردن دروازه حریف ثمری نداشت.

نفت و گاز گچساران که با روحیه ناشی از دو پیروزی اخیر مقابل سایپا و داماش گیلان پا به میدان گذاشته بود، در طول مسابقه فرصت‌هایی برای گلزنی ایجاد کرد، اما در نهایت موفق به عبور از سد دفاعی بعثت کرمانشاه نشد.

در سوی مقابل، بعثت کرمانشاه نیز که پیش از این مسابقه با ۳۱ امتیاز در رتبه دهم جدول قرار داشت، با کسب یک امتیاز خارج از خانه به روند امتیازگیری خود ادامه داد.

این مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا دو تیم امتیازات این دیدار را میان خود تقسیم کنند و نفتی‌های گچساران فرصت نزدیک شدن بیشتر به رتبه‌های بالاتر جدول را از دست بدهند.

انتهای خبر/