کدخبر: ۸۱۱۰۲
۱۸ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۰۱:۱۶
چاپ

حال و هوای گچسارانی‌ها در موج 99 قیام؛

روایت خیابان‌های گچساران پس از سیلی موشکی

غرش موشک‌ها، خیابان‌های مرکزی گچساران را به نقطه‌جوش رساند. امشب مردمی که 99 شب در میدان‌ها حضور داشتند، با طنین الله‌اکبر و شعارهای حماسی، سیلی محکم نیروهای مسلح به رژیم صهیونیستی را یک‌صدا جشن گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، مردم ولایتمدار گچساران که طی 99 شب گذشته با حضور مستمر در میدان‌ها و خیابان‌های اصلی، تجمعات خودجوش خود را شکل داده بودند، با اعلام رسمی حمله موشکی ایران، این بار در همان کف خیابان به استقبال این خبر رفتند.