کدخبر: ۸۱۱۰۸
۱۹ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۲۰:۰۷
چاپ

هفته بیست‌ و هشتم لیگ آزادگان؛

تساوی نفت و گاز گچساران مقابل مس کرمان

فوتبال نفت و گاز گچساران

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته بیست ‌و هشتم رقابت‌های لیگ آزادگان برابر مس کرمان به تساوی بدون گل رسید تا روند شکست‌ناپذیری شاگردان محمود فکری ادامه پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز در ورزشگاه خانگی مس کرمان به مصاف این تیم رفت و در پایان ۹۰ دقیقه رقابت نزدیک و فشرده، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

این دیدار که با احتیاط دو تیم و تمرکز بر مسائل دفاعی دنبال شد، فرصت‌های هر دو تیم هیچ گلی به همراه نداشت و در نهایت بدون باز شدن دروازه‌ها به پایان رسید تا امتیازات میان دو تیم تقسیم شود.

با ثبت این نتیجه، تقابل‌های دو تیم در تاریخ لیگ آزادگان به هشتمین مسابقه رسید. در هشت دیدار گذشته، نفت و گاز گچساران سه پیروزی کسب کرده، مس کرمان دو بار به برتری رسیده و سه دیدار نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

در بخش آمار گلزنان نفت و گاز گچساران، مهدی قلیچ‌خانی و رضا زلفی‌پور با پنج گل بهترین گلزنان تیم محسوب می‌شوند. همچنین مهدی عسگری، امیرمحمد منصف، سجاد مومنی و امید علیپور هر کدام دو گل برای نماینده گچساران به ثمر رسانده‌اند. احمد شریعت‌زاده، فاخر تهامی و علی ملکوتی نیز هر کدام یک بار موفق به گلزنی شده‌اند.

نفت و گاز گچساران در هفته‌های اخیر عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته و در شش مسابقه گذشته سه پیروزی و سه تساوی کسب کرده است؛ آماری که نشان‌دهنده ثبات و روند رو به رشد این تیم در نیم‌فصل دوم لیگ آزادگان است.

نماینده گچساران همچنین در بازی‌های خارج از خانه عملکردی مبتنی بر کسب امتیاز داشته و از ۱۵ دیدار خارج از خانه خود در فصل جاری، یک پیروزی، ۹ تساوی و ۵ شکست را به ثبت رسانده است.

تیم نفت و گاز گچساران امیدوار است در هفته‌های پایانی لیگ با حفظ روند مثبت خود، جایگاه بهتری در جدول رقابت‌های لیگ آزادگان به دست آورد و فصل را با نتایجی مطلوب به پایان برساند.

انتهای خبر/