کدخبر: ۸۱۱۰۹
۲۰ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۰۰:۱۹
چاپ

ادامه بعثت مردمی در بام نفت ایران؛

موج 101 حضور گچسارانی‌ها در تجمعات خیابانی

با گذشت بیش از ۱۰۰ شب از حضورهای مستمر مردمی در خیابان‌های گچساران، این تجمعات همچنان ادامه دارد و به نمادی از مقاومت و پایداری در برابر فشارها و تهدیدات دشمنان تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، بیش از ۱۰۰ شب از حضور مستمر مردم گچساران در خیابان‌ها می‌گذرد؛ حضوری که به نمادی از همبستگی ملی، مقاومت و پایداری در برابر فشارها و تهدیدات دشمنان کشور تبدیل شده است.