کدخبر: ۸۱۱۳۵
۲۹ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۲:۳۳
چاپ

افتخاری دیگر برای بسکتبال گچساران؛

صعود نفت و گاز گچساران به لیگ برتر

تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران با پیروزی مقابل مس رفسنجان در دیدار نهایی لیگ حرفه‌ای بسکتبال یادواره «امام شهید و شهدای جنگ رمضان»، عنوان قهرمانی این فصل از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ،تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران بار دیگر توانمندی ورزش این شهرستان را به نمایش گذاشت و با کسب عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای بسکتبال یادواره «امام شهید و شهدای جنگ رمضان»، فصل موفقی را به پایان رساند.

دیدار فینال این رقابت‌ها روز پنجشنبه ۲۸ خردادماه میان دو تیم نفت و گاز گچساران و مس رفسنجان در شیراز برگزار شد که در پایان، نماینده شایسته گچساران با نتیجه ۹۲ بر ۸۴ حریف خود را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

نفت و گاز گچساران و مس رفسنجان پیش از حضور در فینال، به ترتیب با شکست تیم‌های گل‌گهر سیرجان و نیروی زمینی تهران راهی دیدار پایانی شده بودند و در حساس‌ترین مسابقه فصل، رقابتی جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند.

با این نتیجه، پرونده فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۴ لیگ حرفه‌ای بسکتبال یادواره «امام شهید و شهدای جنگ رمضان» با قهرمانی نفت و گاز گچساران و نایب‌قهرمانی مس رفسنجان بسته شد.

گفتنی است هر دو تیم پیش از این با صعود به دیدار نهایی، سهمیه حضور در لیگ برتر بسکتبال کشور را نیز کسب کرده بودند؛ موفقیتی که نشان از سطح بالای فنی و رقابت نزدیک تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات دارد.

انتهای خبر/