کدخبر: ۸۱۱۷۰
۰۷ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۱۷:۰۴
چاپ

پس از تداوم نتایج ضعیف در لیگ آزادگان؛

پایان همکاری نفت و گاز گچساران با محمود فکری!

مدیران باشگاه نفت و گاز گچساران پس از ثبت سه شکست متوالی و پرگل و افت محسوس عملکرد تیم در هفته‌های پایانی لیگ آزادگان، به همکاری خود با محمود فکری پایان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، باشگاه نفت و گاز گچساران سرانجام پس از هفته‌ها افت عملکرد و کسب نتایج دور از انتظار، تصمیم به ایجاد تغییر روی نیمکت فنی گرفت و همکاری خود با «محمود فکری» را به پایان رساند.

شاگردان فکری اگرچه پیش از وقفه مسابقات با کسب یک پیروزی امیدوارکننده شرایط مناسبی داشتند و پس از آغاز دوباره لیگ نیز شروع قابل قبولی را تجربه کردند، اما در ادامه نتوانستند روند مثبت خود را حفظ کنند و با افتی محسوس، نتایج ضعیفی را به ثبت رساندند.

نفت و گاز گچساران در سه هفته اخیر برابر نیروی زمینی با نتیجه ۳ بر صفر، مقابل شناورسازی قشم با نتیجه ۴ بر ۲ و در دیدار برابر نساجی مازندران نیز با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد تا این سه باخت متوالی و دریافت ۱۰ گل، زنگ خطر را برای مدیران باشگاه به صدا درآورد.

علی حسینی خیرآباد، مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران، در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری اظهار کرد:با توجه به نتایج ضعیف تیم در طول فصل و به‌ویژه شکست‌های سنگین هفته‌های اخیر، باشگاه تصمیم گرفت همکاری خود را با محمود فکری به پایان برساند.

وی افزود: بی‌تفاوتی نسبت به شرایط تیم، کسب نتایج نامطلوب و ثبت سه شکست متوالی همراه با دریافت ۱۰ گل، هیچ توجیه فنی برای ادامه همکاری با کادر فنی باقی نگذاشت. همچنین دو شکست خانگی اخیر نیز در اتخاذ این تصمیم تأثیرگذار بود.

مدیرعامل باشگاه ادامه داد: هدایت تیم در سه هفته پایانی فصل به کادر بومی سپرده شده است تا با تمرکز بر کسب نتایج لازم، فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم. انتخاب سرمربی جدید نیز پس از پایان مسابقات این فصل و بر اساس سیاست‌های باشگاه و شرکت ملی نفت ایران انجام خواهد شد.

حسینی خیرآباد با اشاره به حمایت‌های باشگاه از تیم گفت: در طول فصل فرصت کافی در اختیار محمود فکری قرار گرفت و باشگاه نیز از نظر پشتیبانی و مالی حمایت مناسبی انجام داد. بیش از ۷۰ درصد مطالبات بازیکنان پرداخت شده که از بالاترین میزان پرداختی‌ها در لیگ محسوب می‌شود، اما با وجود این حمایت‌ها، نتایج تیم رضایت‌بخش نبود و حتی نتوانستیم از امتیاز میزبانی برای کسب نتایج مطلوب استفاده کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: سه هفته تا پایان مسابقات باقی مانده و تمام تلاش مجموعه باشگاه بر کسب امتیازات لازم و تثبیت جایگاه تیم در لیگ آزادگان متمرکز خواهد بود. اطمینان داریم نفت و گاز گچساران سهمیه خود را در لیگ حفظ خواهد کرد.

نفت و گاز گچساران در پایان هفته سی‌ویکم لیگ آزادگان با ۳۱ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و در حالی وارد سه هفته پایانی فصل می‌شود که تنها پنج امتیاز با تیم‌های حاضر در منطقه سقوط فاصله دارد. محمود فکری نیز از تیرماه سال گذشته هدایت این تیم را پس از صمد مرفاوی بر عهده گرفته بود.

انتهای خبر/