کدخبر: ۷۹۳۳۲
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۸
چاپ

انتقادها بالا گرفت؛

دردسرهای پروژه «فیبر نوری» در گچساران+ تصاویر

بهارستان گچساران

یکی از معضلاتی که این روزها در خیابان‌های گچساران به چشم می‌خورد کانال‌های حفاری‌شده‌ای‌ است که متأسفانه مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، چند ماهی است که در برخی خیابان‌های گچساران جهت کابل‌کشی فیبر نوری، حفاری صورت گرفته است، اما به همان صورت رهاشده و برای شهروندان مشکلاتی به وجود آمده است.

یکی از شهروندان ساکن شهرک بهارستان در این خصوص گفت: تمام نقاط گچساران برای فیبر نوری کنده‌کاری‌شده که متأسفانه به حال خود رهاشده است. حتی در بعضی نقاط چاله‌های بسیار بزرگی به وجود آمده که باعث آسیب رساندن به وسایل نقلیه شهروندان شده است.

دردسرهای پروژه «فیبر نوری» در گچساران+ تصاویر

وی افزود: البته اجرای پروژه فیبر نوری اقدامی مؤثر و مفید برای مردم از جهت فناوری و ارتباطات است، اما اینکه خیابان را بشکافند و آسفالت را خراب و بعد هم رها کنند هیچ توجیهی ندارد و اکنون این مسئله مردم را به‌شدت نگران کرده است.

دیگری افزود: به‌اندازه کافی مشکلات آسفالت خیابان‌ها و معابر را در شهرمان داریم اما ترمیم نشدن کامل و به‌موقع حفاری‌های فیبر نوری موجبات نارضایتی شهروندان را هم رقم‌زده است.

دردسرهای پروژه «فیبر نوری» در گچساران+ تصاویر

وی ادامه می‌دهد: نزدیک به چند ماه از اجرای پروژه فیبر نوری در سطح گچساران می‌گذرد اما مسیرهای اجرای این پروژه هنوز هم آسفالت نشده است درحالی‌که مسئولین قول داده بودند این اتفاق هر چه زودتر بیفتد.

یکی از ساکنان منطقه 500 دستگاه در این خصوص هم اظهار کرد: امروز رهاسازی برخی از معابر گچساران پس از کنده‌کاری به جهت کابل‌کشی زمینی فیبر نوری، خود برای شهروندان دردسرساز شده است لذا از مسئولان و متولیان امر می‌خواهیم که با اولویت و فوریت برای ترمیم حفاری‌های ناشی از فیبر نوری اقدام کنند و نسبت به رفع این مشکل اهتمام لازم را داشته باشند.

دردسرهای پروژه «فیبر نوری» در گچساران+ تصاویر

غلامرضا شکوهی پور، عضو شورای شهر دوگنبدان در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در این خصوص هم گفت: اجرای طرح فیبر نوری برکات فراوانی برای شهرمان خواهد داشت، قطعاً در آینده هم تأثیر مثبتی در افزایش رضایت‌مندی شهروندان خواهد داشت؛ اما نکته اینکه متولیان امر بدون مجوز شهرداری اقدام به این کارکرده‌اند و اینکه چه قدرتی هم داشته‌اند، خدا می‌داند.

وی افزود: به قول خودشان قرار بود که یک‌ماهه بحث ترمیم آسفالت را داشته باشند اما سه ماه گذشته است. البته در راستای حل این مشکل چندین بار در خصوص نگرانی مردم با متولیان امر صحبت کردیم؛ اما به اصطلاح خودمانی پوست پیاز هم داخلش نبود و در این زمینه کم توجهی شده است.

دردسرهای پروژه «فیبر نوری» در گچساران+ تصاویر

شکوهی پور ادامه داد: متأسفانه امروز ترمیم نشدن به‌موقع حفاری‌های فیبر نوری جگر مردم را خون کرده است البته ما هم دادمان را همه‌جا زده‌ایم.

انتهای خبر/