کدخبر: ۸۰۷۹۰
۰۹ اسفند ۱۴۰۴ ساعت ۰۸:۵۴
چاپ

فیلم؛

«آبشیرین» داره عوض میشه!

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با انتشار ویدئویی در صفحه مجازی خود از تغییر چهره روستای آبشیرین گچساران خبر داد و این تحول را نتیجه همت مسئولان و مردم این منطقه دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت با انتشار فیلمی در صفحه مجازی‌اش نوشت: روستای آبشيرين. روستايی كه برای گچسارانی‌های قديمی و نفتی‌ها نوستالژيک بوده و هست. روستايی پای سقلاتون. بام نفتی ايران. حتماً هنوز به‌حق و سابقه‌اش نرسيده. يک روز گفتم پول آلايندگی كه می‌گیریم حق گلوی سوخته مردان و زنان آبشيرين است و امروز خيلی خوشحالم به همت عزيزان، آبشيرين داره عوض ميشه و زيبا.

این ویدئو قابل مشاهده است.