کدخبر: ۸۰۸۳۹
۲۴ اسفند ۱۴۰۴ ساعت ۰۰:۲۲
چاپ

ایستادگی مردمی در دفاع از ایران اسلامی؛

چهاردهمین شب حماسه‌آفرینی مردم گچساران در خیابان‌ها+ تصاویر و فیلم

همزمان با چهاردهمین روز از تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک ایران اسلامی، مردم انقلابی گچساران بار دیگر با حضور گسترده در خیابان‌های این شهر، صحنه‌ای از همبستگی، مقاومت و حمایت از آرمان‌های انقلاب را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، امشب نیز خیابان‌های اصلی گچساران شاهد حضور پرشور مردم بود؛ مردمی که با گذشت دو هفته از آغاز جنگ تحمیلی، نه‌تنها خسته و دلسرد نشده‌اند بلکه هر شب با اراده‌ای راسخ‌تر و حضوری پرصلابت‌تر در صحنه حاضر می‌شوند.

چهاردهمین شب از تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران، با حماسه‌آفرینی مردم غیرتمند گچساران در خیابان‌ها همراه شد؛ حضوری که بار دیگر نشان داد دفاع از ایران و ارزش‌های انقلاب اسلامی، ریشه در باور و ایمان مردم این دیار دارد.

راهپیمایی مردمی امشب از مصلی آغاز شد و تا میدان امام خمینی(ره) ادامه داشت. شرکت‌کنندگان در این تجمع با اعلام حمایت و بیعت با رهبر معظم انقلاب، بر استمرار مسیر مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان تأکید کردند.

حاضران در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از اقدامات خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی ابراز کرده و اعلام کردند که ملت ایران هرگز در برابر زورگویی و جنایت‌های دشمنان تسلیم نخواهد شد.

مردم گچساران در این شب نیز با حضور گسترده خود، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات مقاومت مردمی افزودند و پیام وحدت، استقامت و دفاع از کیان ایران اسلامی را به گوش جهانیان رساندند.

تصاویر و ویدئو را مشاهده کنید.