کدخبر: ۸۰۸۵۴
۲۸ اسفند ۱۴۰۴ ساعت ۰۱:۵۷
چاپ

با شعار «بزن که خوب می‌زنی»؛

تاریخ‌سازی مردم گچساران به ایستگاه هجدهم رسید+ تصاویر و فیلم

ردم غیور گچساران در هجدهمین شب حضور متوالی خود در خیابان‌ها، با سر دادن شعارهای حماسی و اعلام حمایت از نیروهای مسلح، بار دیگر بر ایستادگی در برابر اقدامات خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهرستان گچساران، در ادامه حضورهای شبانه خود، هجدهمین شب از این حرکت مردمی را با حضوری گسترده و پرشور در میادین و خیابان‌های اصلی شهر رقم زدند.

در این تجمعات، شعارهای حماسی از جمله «بزن که خوب می‌زنی» به‌عنوان نماد حمایت از توان دفاعی کشور طنین‌انداز شد و شرکت‌کنندگان با ابراز همبستگی، اقدامات متجاوزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی را به‌شدت محکوم کردند.

حاضران در این اجتماع با تأکید بر حفظ عزت و امنیت ملی، پیام روشنی به دشمنان ارسال کردند که ملت ایران در برابر هرگونه تهدید و تجاوز، متحد و استوار ایستاده و اجازه هیچ‌گونه تعدی به خاک میهن اسلامی را نخواهد داد.

این حضور مستمر و پرصلابت، جلوه‌ای از انسجام ملی و پشتیبانی مردمی از آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود؛ حضوری که اکنون به ایستگاه هجدهم رسیده و همچنان با قدرت ادامه دارد.

تصاویر را مشاهده کنید.