کدخبر: ۷۹۳۳۸
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۹
چاپ

همراه با کاروان« زیر سایه خورشید »در گچساران؛

بام نفت ایران معطر به شمیم عطر رضوی شد+ تصاویر

خدام رضوی در گچساران

امروز بار دیگر عطر صحن و سرای شمس‌الشموس حضرت امام رضا علیه‌السلام در گچساران پیچید و نوای سلام‌وصلوات در این شهرستان تا بارگاه حرمش پر کشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ،سفیران امام مهربانی در ادامه برنامه‌های جشنواره «زیر سایه خورشید» طی مراسمی مورد استقبال باشکوه محبان اهل‌بیت علیهم‌السلام در گچساران قرار گرفتند.

عشق به امام رضا علیه‌السلام در دل‌وجان مردم دیار نفت‌خیز گچساران ریشه دوانده و پرچم بارگاهش در مکان‌های مختلف این شهرستان شور و حالی وصف‌ناشدنی ایجاد کرده است.

حضور در جمع مردمان روستای دیل، حضور در جمع طلاب، قاریان، خانواده شهدا، خانواده‌های چند فرزندی و دانشجویان و همچنین حضور در جمع حافظان امنیت و سربازان گمنام ازجمله برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در این شهرستان بود که جسم و جان مردمان این دیار را جلا بخشیدند.

از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان گچساران، حضور در مسجد امام رضا علیه‌السلام مسکن مهر، حضور در بیمارستان بی‌بی حکیمه سلام‌الله علیها، حضور در جمع کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران (دشت بلوط) و همچنین حضور در جشن اجتماع مردمی در بوستان شهدای گمنام خواهد بود.

گفتنی است کاروان خدام آستان قدس رضوی در این برنامه‌ها توزیع بسته‌های متبرک حضرت در فضایی معنوی، همراه با مداحی، قرائت صلوات خاصه حضرت رضا علیه‌السلام و توسل به حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام را داشتند و خادمین از صمیم قلب برای شفای بیماران و رفع مشکلات مسلمانان دعا کردند.

 تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.