کدخبر: ۷۹۳۴۱
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۶
چاپ

پیام تسلیت مسئولان گچساران در پی شهادت خادم‌الرضا

جمعی از مسئولان گچساران شهادت خادم الرضا سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری و همراهان ایشان را در سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، امام جمعه گچساران ، فرماندار گچساران وفرمانده سپاه ناحیه گچساران در پیامی مشترک شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور ایران و همراهان گرامی ایشان  را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 خبر تاسف بار و غم انگیز درگذشت شهادت گونه روحانی مجاهد ومهاجرالی الله حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان در حادثه ی تلخ و ناگوار سقوط بالگرد، موجی از غم و اندوه و ماتم را در میان دلدادگان و عاشقان انقلاب اسلامی در سراسر جهان خصوصاً ایران اسلامی ایجاد کرد.

بدون تردید مصیبت این ضایعه ی جانکاه و ارتحال شهادت گونه  پرافتخار رئیس جمهوری خدوم ، مردمی و مخلص که تمام وجودش را وقف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم شریف ایران اسلامی کرده بود و همچنین شهادت وزیر امور خارجه ی انقلابی جناب دکتر حسین امیرعبداللهیان و نماینده مردمی و محبوب ولی فقیه حضرت آیت الله آل هاشم و استاندار جوان و ولایی جناب دکتر مالک رحمتی و سرتیم حفاظتی ریاست جمهوری سرتیپ دوپ پاسدار موسوی و کادر ایثارگر پرواز ضایعه ای نیست که به زودی التیام پیدا کند.

حضرت آیت الله رئیسی روحانی مجاهد و خستگی ناپذیری بود که درطول عمر پر برکت خود کارنامه ای سرشار از خدمت صادقانه و مخلصانه در عرصه های متعدد بویژه در طول مدت کوتاه ریاست جمهوری به یادگار گذاشت و با مدیریت انقلابی و خدمت شبانه روزی و صبر بر طعن بدخواهان به شعار ما می توانیم جامه عمل پوشاند.

اگرچه فقدان این شخصیت بزرگ که گوشت و پوست و استخوانش با فرهنگ اهل بیت(ع) رقم خورده بود و عنوان پرافتخار خادم الرضا(ع) را بر گردن خود آویخته بود و در تداوم همین خدمت به جایگاه رفیع سیدالشهدای خدمت به جامعه دست پیدا کرد، ضایعه ای سنگین و غیر قابل جبران است؛ اما ملت ایران نشان داده که درشرایط سخت  با اتحاد و ایمان و همبستگی تحت زعامت امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) مسیر عزت بخش این سید بزرگ و همراهان شهیدش را ادامه خواهد داد وان شاءالله درجهت تحقق حکومت عظمای مهدوی تلاش خواهد کرد.

اینجانبان  این ضایعه تلخ و اندوهناک  را به محضر امام عصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و ملت انقلابی ایران و خانواده های این عزیزان و عموم همشهریان عزیز تسلیت عرض نموده و ضمن طلب صبر برای بیت شریف آن فقید سعید و نیز همراهان حشر با اجداد طاهرینش (ع) را برایشان مسالت داریم .

سیدعنایت هاشمی منش امام جمعه شهرستان گچساران، روان بخش دیهیمی خوب فرماندار شهرستان گچساران، سرهنگ پاسدار ناصرصالحی فرمانده سپاه شهرستان گچساران

انتهای خبر/