کدخبر: ۷۹۳۵۴
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۶
چاپ

با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد؛

آیین تکریم و معارفه جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران+ تصاویر

سرهنگ مسعود نوری

طی مراسمی جانشین جدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه‌السلام گچساران معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه‌السلام گچساران با حضور سرهنگ زریر فرضی زاده، مسئول بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه گچساران، جمعی از مسئولان و فرماندهان حوزه‌ها و اقشار مختلف بسیج در محل نمازخانه این ناحیه مقاومت برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در آیین گفت: بایستی با انجام کار جهادی، انقلابی و خستگی‌ناپذیر، ادامه‌دهنده راه پرافتخار شهدای گران‌قدر باشیم و با تأسی از راه شهدای خدمت هرچه بهتر و بیشتر به مردم خدمت کنیم.

سرهنگ ناصر صالحی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر افزود: عزت، امنیت و اقتدار امروز کشورمان را مدیون رشادت‌ها و ازخودگذشتگی شهدا و خانواده‌های آنان هستیم چراکه شهدا با ایثار و ایستادگی خود این نظام مقدس را به اوج سربلندی و افتخار رساندند و عزت و شرف را برای جامعه به میراث گذاشتند لذا شهدا بهترین گزینه برای الگوبرداری هستند.

وی در ادامه این آیین با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش نیز یادآور شد: شهید آیت‌الله رئیسی شخصیتی ولایی و نماد خدمت به مردم بودند و این شهید بزرگوار در مسیر خدمت به مردم باخدا معامله کردند و در یک‌کلام مصداق واقعی خدمتگزاری به ملت بودند؛ بنابراین همان‌گونه که شهید حاج قاسم سلیمانی، مکتب مقاومت را پایه‌ریزی کردند، ازاین‌رو باید دنباله‌رو و همچنین تبیین‌کننده مکتب خدمت شهید آیت‌الله رئیسی در جامعه باشیم چراکه شوق خدمتگزاری به مردم مهم‌ترین ویژگی شهید آیت‌الله رئیسی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی در اوایل دهه 70 فرمودند که در جمهوری اسلامی، هر جا که قرارگرفته‌اید، همان‌جا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه‌ کارها به شما متوجه است. پس هرکسی در هر مسئولیتی قرار دارد جهت رفع مشکلات مردم و جامعه تلاش کند.

سرهنگ صالحی در ادامه گفت: گچساران 390 شهید والامقام دارد و جز محدود شهرستان‌هایی به شمار می‌رود که هفت شهید در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی تقدیم انقلاب کرده است. گچساران دارای ظرفیت‌های کم‌نظیر و بی‌نظیری است. وجود بارگاه نورانی امامزاده بی‌بی حکیمه سلام‌الله علیها، وجود میادین بزرگ نفتی و سدهای راهبردی کوثر و چم شیر ازجمله ظرفیت‌های این شهرستان است.

وی افزود: گچساران نیز یک مسیر مواصلاتی و ترانزیتی به شمار می‌رود و به تعبیری معبر ایثارگران در دوران دفاع مقدس بود و امروز هم‌محل عبور کاروان راهیان نور و زوار اربعین است. گچساران ازلحاظ نیروی انسانی و نخبگان فرزندان شایسته‌ای دارد که باید در بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرستان در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم و با توجه به ظرفیت واقعی این شهرستان مسئولان هم نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

در ادامه این آیین سرهنگ پاسدار «مسعود نوری» به‌عنوان جانشین جدید ناحیه مقاومت بسیج گچساران معرفی و از اقدامات و فعالیت‌های سرهنگ پاسدار «سعادت الله عزیزی» نیز قدردانی و تجلیل شد.

سرهنگ مسعود نوری پیش‌ازاین عهده‌دار مسئولیت بازرسی و تعالی ناحیه مقاومت بسیج گچساران بوده است و همچنین سرهنگ سعادت الله عزیزی از اواسط سال 1397 سِمت جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران را بر عهده داشت که اقدامات ارزشمندی را در طول خدمت خود انجام داده و تعاملات خوبی را با مسئولان و مردم داشته است.

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.