کدخبر: ۷۹۳۵۵
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲
چاپ

کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی:

رئیس‌جمهور شهید نماد خدمت خالصانه به مردم بود

اورنگ نارکی گچساران

کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی گفت: آیت‌الله رئیسی خادم واقعی ملت بودند و در عمل و گفتارشان نیز تبعیت محض از ولایت، شناخت منظومه فکری امامین انقلاب و همچنین تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌ویژه طبقه محرومان را به‌خوبی نشان دادند.

اورنگ نارکی هنرمند تئاتر و کارگردان مطرح کهگیلویه و بویراحمدی در گفتگو با «آفتاب گچساران»، درباره ابعاد مختلف شخصیتی رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گفت: حقیقتاً شهادت مظلومانه آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های ملت بزرگ ایران اسلامی را در بهت و اندوه فروبرد و بدون تردید این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است که به‌آسانی هم تسلی نخواهد یافت.

وی افزود: شهدای خدمت در سالروز میلاد ثامن‌الحجج علیه‌السلام و در مسیر خدمت به ملت ایران به مقام شهادت نائل آمدند. آیت‌الله رئیسی خادم واقعی ملت بودند و در عمل و گفتارشان نیز تبعیت محض از ولایت، شناخت منظومه فکری امامین انقلاب و همچنین تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌ویژه طبقه محرومان را به‌خوبی نشان دادند و به همراه شهید امیرعبداللهیان برای اعتلای بیش‌ازپیش جایگاه جمهوری اسلامی در نظام بین‌الملل، حمایت از ملت مظلوم فلسطین و توسعه محور مقاومت تلاش کردند.

نارکی از مهم‌ترین اهداف شهید آیت‌الله رئیسی را از بین بردن فاصله‌ طبقاتی و تلاش و مجاهدت در مسیر خدمت هرچه بیشتر به مردم برشمرد و تصریح کرد: خدمت جهادی و بدون منت، مردمی بودن، اخلاص در کارها، عدالت محوری و همچنین پیرو امر ولایت بودن از ویژگی‌های مهم شهدای خدمت بود و این خط‌مشی بایستی برای همه مسئولان نظام اسلامی به‌عنوان یک الگو باشد و در این راه با خدمت صادقانه حرکت کنند.

کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی در ادامه با اشاره به حضور میلیونی اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت هم گفت: این حضور نماد وحدت ملت ایران در قدردانی از مسئولان جهادی و انقلابی است و حضور گسترده مردم در تشییع شهدای خدمت بی‌نظیر بود به‌گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده‌های شهدای خدمت فرمودند که قیام ملت ایران در تشییع شهدای خدمت نشان داد ملت ایران زنده و به شعارهای انقلاب وفادار است.

وی بابیان اینکه خدمات شهید آیت‌الله رئیسی بر تارک تاریخ این مرزوبوم ماندگار و به‌مثابه چراغ راهی برای خادمان مردم خواهد بود، افزود: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستیم بنابراین باید با آگاهی و بصیرت شخصی انتخاب شود که مسیر شهید آیت‌الله رئیسی را ادامه دهد لذا ملت عزیز همچون گذشته با بصیرت و همدلی در میدان و صحنه حضور پیدا کنند.

انتهای خبر/