کدخبر: ۷۹۳۷۲
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۴
چاپ

امام جمعه گچساران در گفتگو با آفتاب گچساران:

شخصیتی در تراز آیت‌الله‌رئیسی می‌تواند رئیس‌جمهور بعدی باشد

حجت الاسلام هاشمی منش امام جمعه گچساران

امام‌جمعه گچساران گفت: امروز وظیفه ما توجه به آینده کشور و مسیر باعظمتی است که انقلاب اسلامی دنبال می‌کند که با حضور در انتخابات باید مسیر جدیدی را برای رشد، پیشرفت، عزت و اقتدار کشورمان ترسیم کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عنایت هاشمی منش، امام‌جمعه گچساران در گفتگو با «آفتاب گچساران»، با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم مردم در سی‌وپنجمین سالگرد عروج حضرت امام خمینی (ره) گفت: مقام معظم رهبری در جمع زائران حرم امام راحل نکات بسیار مهمی را بیان فرمودند که نیاز است همه ما توجهات لازم در این زمینه را داشته باشیم. نکته اولی که رهبر انقلاب فرمودند پیرامون کار بزرگ امام در رابطه با مسئله فلسطین بود بنابراین امام (ره) آن روز بذری را درباره آرمان فلسطین کاشتند که امروز این بذر به طوفان الاقصی تبدیل‌شده است و طوفان الاقصی عملیاتی است که اسرائیل را به زوال نزدیک‌تر می‌کند.

وی افزود: آن روز امام بزرگوار فرمودند که مردم فلسطین باید خودشان با مقاومت وارد میدان شوند و حقشان را بگیرند و امروز هم مشاهده می‌کنیم که وارد میدان شده‌اند و این کار بزرگ امام راحل در بیداری اسلامی را می‌رساند. امروز حرکت مردم مظلوم فلسطین تبدیل به طوفان الاقصی شد و طوفان الاقصی نشان داد که جهان در انتظار یک اتفاق بزرگ در آینده است و هرکسی هم در مسیر این طوفان قرار بگیرد بدون تردید صدمه خواهد دید.

امام‌جمعه گچساران تصریح کرد: اما نکته دیگری که مقام معظم رهبری در سی و پنجمین سالروز ارتحال حضرت امام فرمودند موضوع تکریم و تجلیل شخصیت والای شهدای خدمت و سید شهدای خدمت (شهید آیت‌الله رئیسی) بود. ایشان فرمودند که هرکدام از این عزیزان شایستگی‌های خاص خود را داشتند و رئیس‌جمهور شهید نیز مردمی و بسیار فعال بودند که جمهوری اسلامی را در چشم رجال سیاسی جهان هم برجسته کردند.

حجت‌الاسلام هاشمی منش ادامه داد: بنابراین آیت‌الله رئیسی بدی‌ها را با خوبی جواب می‌دادند اگرچه موضوعی که رهبری عزیز را آزرده‌خاطر کرد این بود که فرمودند خیلی‌ها در زمان حیات این شخصیت بزرگ نیز اوصاف و ویژگی‌های شهید رئیسی را نمی‌دیدند و طعنه‌ها می‌زدند و اما امروز همه در مورد اوصاف این شخصیت بزرگ صحبت می‌کنند؛ لذا باید کاری کنیم که همواره دل رهبرمان را شاد کنیم و نکند خدای‌ناکرده با چنین نگاه‌هایی موجبات آزردگی رهبرمان را فراهم کنیم.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی درعین‌حال که رفتار مردمی داشتند و در خدمت نظام و مردم بودند به همان اندازه اعتماد به لبخند دشمن نداشتند و جمهوری اسلامی ایران را در نگاه بین‌الملل باعظمت و مقتدر جلوه دادند و همین مسئله هم وظیفه همه مردم و مسئولان را در انتخابات آینده سنگین خواهد کرد.

امام‌جمعه گچساران اظهار کرد: مردم بزرگ‌ترین پیام را در تشییع شهدای خدمت به مسئولان دادند که اگر در خدمت مردم و انقلاب باشید خداوند متعال و مردم برای او سنگ تمام می‌گذارند، تشییع شهدای خدمت تبدیل به یک حماسه شد و رهبری انقلاب هم فرمودند که مکمل و تکمیل‌کننده این حماسه حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری است بنابراین مردم باید در این انتخابات شخصیتی را انتخاب کنند که در تراز انقلاب اسلامی باشد و این ویژگی‌های ارزشمندی که رهبری انقلاب برای شهید آیت‌الله رئیسی مطرح کردند توجه لازم و کافی به این ویژگی‌ها را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام هاشمی منش بابیان اینکه رأی به رئیس‌جمهوری در تراز انقلاب امید به آینده‌ای روشن است ادامه داد: ما قطعاً در فضای غمگینی که این روزها بر دل ملت ایران سنگینی می‌کند قرار داریم، اما امروز وظیفه ما توجه به آینده کشور و مسیر باعظمتی است که انقلاب اسلامی دنبال می‌کند که با حضور در انتخابات باید مسیر جدیدی را برای رشد، پیشرفت، عزت و اقتدار کشورمان ترسیم کنیم؛ بنابراین مردم در هشت تیرماه امسال با انتخاب رئیس‌جمهوری در تراز دولت انقلابی، ولایی و مردمی بار دیگر دشمنان را مأیوس کنند.

 انتهای خبر/